Hjääääälp...

Kan fortfarande inte bestämma mig gällande Mallorca. Hade vart så himla mycket bättre om detta hade varit under hösten. För det känns som om sommaren är den enda tiden man faktiskt kan tänka sig att spendera i Sverige. Så har jag lite grejer jag måste ha reda på innan med. Sen är det det faktum att jag har så få dagar på att bestämma mig. Jag hinner inte riktigt känna efter vad jag egentligen vill. Känner bara ångest för att jag kanske inte får ett erbjudande som detta igen och ångest för att det finns en del saker jag inte vill lämna ogjorda här. Help!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Som sagt i förra kommentaren: ÅK! :)

2008-04-16 @ 10:05:30
URL: http://ingelaevelinacarlsson.blogspot.com
Postat av: Svemicke

Det kommer fler somrar i Sverige kan jag lova dig. Får du fler tillfällen att åka till Mallorca? Hur svårt kan det vara? Ta reda på allt du behöver veta och gör en utvärdering. Bestäm dig sedan, men sommar i Sverige var INGET bra argument för att INTE åka.

2008-04-16 @ 11:32:00
URL: http://svemickeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test