Bridezilla?

Ligger och kollar lite på Bridezillas. Dom brudarna är ju lätt aningens för hyper asså. Måste veta exakt hur allting blir. Minsta lilla detalj ska vara precis som dom hade föreställt sig det. Ja, det kan man ju kanske förstå. Men bara tanken på att man har haft tid att föreställa sig sitt bröllop? Tror inte sånt är en sån stor grej för mig. Jag har inget speciellt som jag tänkt mig liksom. Sen kan det bero på att bröllop förmodlingen inte kommer vara ens att tänka på under de närmaste 5-10 åren. Om det nu mot all förmodan blir så att jag gifter mig en vacker dag vill jag inte bara ha ett vanligt kyrkobröllop. Vill ha det på något speciellt ställe. Något som faktiskt betyder något. Sen beror det ju till stor del på den man gifter sig med också. Vill ju inte sitta och planera allt sånt själv. Nä, va blev det här för konstigt inlägg. Jag är ju inte fixerad vid bröllop direkt. Aldrig ens varit på något bröllop. Men nu när man får se själva bröllopen här på tv ser det så himla gulligt ut. Hitta någon som man känner sådär för. Det kan fan inte vara lätt.  Tänk om man själv blir värsta monstret när man väl gifter sig? Skulle vara lagom ironiskt.

Kommentarer
Postat av: Marih

Hehe...jag har bott där i 2år och har mina föräldrar boendes där =)

2008-04-08 @ 07:43:09
URL: http://www.marih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test