Bokat och klart

Jag har precis bokat flyget. Skrämmande faktiskt. Nu är det liksom mer på riktigt än vad det har varit hittills. Nu blir det verkligen av. Det skulle det iofs blivit innan också men nu finns det ingen återvändo. Finns en del jag kommer sakna, några mer än andra. Men det är speciellt en person jag kommer sakna. Inga namn nämda. Vill inte att någon ska känna sig bortglömd. Känns konstigt att bara lämna allt här. Men tror inte jag kommer få det jag vill ändå så då känns det som att jag ändå inte har någon riktig anledning att inte åka. Flyget går i vilket fall som helst 8.15 den 17e Maj. Vet att det är tidigt men hoppas nästan på att åtminstone någon vill vinka av mig. Skulle kännas bättre så. Jobbigare, ja men helt klart bättre. Tänk på det iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Svemicke

Jag får vinka av dig härifrån. Du ska se att det blir en upplevelse, Nathalie!

Jag minns den 24/4 2000 när jag, gôrnervös, var på väg mot Östeuropa för första gången i mitt liv kände jag som du. Skrämmande. Den 10/5 när jag var hemma igen hade jag upplevt så himla mycket kul och jag ångrar verkligen inte att jag åkte.

2008-05-01 @ 00:14:01
URL: http://svemickeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test